תפריט
שתף:

Google Vs Facebook

בלוגים10/12/2020 14:59בלוגענבר שמירעסקים ויזמות

אם אתה עומד בפני ההחלטה אם עליך לקבל עבודה בפייסבוק או גוגל, ראה את עצמך אחד המעטים המיוחסים.

שתי ענקיות הטכנולוגיה תחרותיות ביותר במסע שלהן להעסיק את הכישרון הכי טוב והכי בהיר, ולזכות בהן כמוניטין הטוב ביותר לעבוד.


לאחר שעברת את תהליך הראיונות האינטנסיבי בכל חברה בהתאמה, מחכים לך מספר הטבות מדהימות, פיצוי גדול וסביר להניח שביעות רצון קיצונית בעבודה החדשה שלך.


במשך שנים פירסמו פייסבוק וגוגל את הרשימות השנתיות של Business Insider ו- Glassdoor של המקומות הטובים ביותר לעבוד בארה"ב. שני המעסיקים דורגו בחמישייה הראשונה ברשימת Glassdoor השנה.


אך בעוד ששתי ענקיות הטכנולוגיה נחשבות לחברות נהדרות לעבוד בהן, פייסבוק מצמיחה את גוגל במספר השוואות ראש בראש.


עובדים משתי חברות הטכנולוגיה די שמחים להיות שם, אך לפייסבוק יש יתרון על גוגל.

כדי למצוא את החברות עם העובדים המרוצים ביותר לפרסי שנת הבחירות לעובדים השנתיים שלה, סרקה Glassdoor את מאגר המידע העצום שלה עם ביקורות ודירוגים של עובדים בהווה ובעבר.

הביקורות כוללות חוות דעת של עובדים על כמה מהסיבות הטובות ביותר לעבוד אצל המעסיק שלהם, חסרונות כלשהם, ייעוץ להנהלה, והאם הם ממליצים על מעסיקם לחבר, וכן דירוג לגבי מידת שביעות הרצון שלהם ממעסיקם, המנכ"ל שלהם ותכונות מפתח במקום העבודה כמו הזדמנויות קריירה, פיצויים והטבות, תרבות וערכים.

בהתבסס על ביקורות העובדים, חברות קיבלו דירוגים כוללים בסולם של אחד עד חמש, כאשר חמש מייצגות את העובדים המרוצים ביותר.

פייסבוק קיבלה 4.5 מתוך 5, ואילו גוגל השיגה 4.4.

"בכל בוקר כשאני נכנס, אני מרגיש כמו הבחור המזל ביותר בעולם שנחת אי פעם עבודה", כותב מדען נתונים בפייסבוק במנלו פארק, קליפורניה, ב- Glassdoor.

"מהפתיחות שלה למגוון שלה, פייסבוק התעלתה באמת על כל חברות הטכנולוגיה מבחינת תרבות, הטבות ואורח חיים של עובדים", כותב מהנדס תוכנה בפייסבוק במנלו פארק.

ב- Glassdoor מועמדים לעבודה מעריכים באופן עקבי את תהליך הראיונות של גוגל כקשה יותר מזה של פייסבוק.

אמנם זה עשוי להיראות לא אינטואיטיבי כי שיטות גיוס תחרותיות יותר עשויות לפעול נגד גוגל, אך עובד לשעבר מסביר כי לענקית הטכנולוגיה יש את הבחירה בין המועמדים הטובים והבהירים ביותר ולעתים קרובות היא שוכרת אותם למשרות ברמה נמוכה יותר.

"ישנם סטודנטים מעשרת המכללות המובילות המספקים תמיכה טכנית למוצרי המודעות של גוגל, או מורידים ידנית תוכן מסומן מ- YouTube, או כותבים קוד בסיסי ל- A | B לבדוק את צבע הכפתור באתר," העובד לשעבר אומר.
שתף ב
תגובות
על מנת לכתוב תגובה יש להתחבר